گزینه های درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 گزینه های درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک

در حال حاضر هیچ درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد بنابراین درمان تمرکز بر کمک به بیماران مبتلا به افزایش کیفیت زندگی و طول عمر طولانی. گزینه های درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک شامل جراحی، طب چینی، داروهای غربی، پیوند کلیه و دیالیز که کیست کلیه در جهات مختلف رفتار و اثرات درمان های مختلف.

جراحی: جراحی شایع ترین استفاده درمانی برای کیست های بزرگ در کلیه است. تخلیه کیست کلیه و اضافه کردن الکل به دیوار کیستی خشک کار می کند. این روش پزشکی حذف کیست بزرگ اساسا اما متاسفانه مشاهده بالینی کیست کلیه کوچک یافت بزرگ به سرعت هنگامی که کیست کلیه بزرگ برداشته شده است. از این نقطه نظر جراحی درمان دراز مدت برای بیماری کلیه پلی کیستیک است.

طب چینی: طب چینی مبتنی بر گیاهان است که می تواند کوچک شدن کیست های کلیه و بهبود گردش خون. پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک به دلیل افزایش و بزرگ شدن کیست های کلیه, انقباض بسیار موثر برای کیست کلیه برای جلوگیری از بیشتر کلیه خسارات و جلوگیری از پیشرفت بیماری کمک می کند. چه تر است, عملکرد کلیه را می توان با این گیاهان بهبود یافته است. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید صبور باشید و در این درمان برای برخی از زمان اصرار داروهای چینی عوارض به آرامی، نشان دهد.

طب غربی: داروهای معمول برای بیماری کلیه پلی کیستیک شامل درد قاتل، آنتی بیوتیک ها و antihypertensive مواد مخدر و غيره. این داروها اثرات درمان سریع و واضح نشان دهد در برخورد با علائم است که می تواند کاهش پیشرفت بیماری، اما آنها قادر به متوقف کردن کلیه کیست از بزرگ شدن. بنابراین، نارسایی کلیه در نهایت رخ می دهد.

دیالیز: وقتی که توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک به مرحله نارسایی کلیوی دیالیز معمولا توصیه شود. آن کمک می کند تا حذف سموم با کوچک مواد مولكولي مانند نیتروژن کراتینین و اوره، اما مشابه با بعضی از داروها غربی، نشده کلیه خسارات وارده به منظور بهبود عملکرد کلیه تعمیر آن می تواند. بنابراین، هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک بيماران دياليز شروع، آنها نیاز به انجام آن به طور منظم.

پیوند کلیه: پیوند کلیه است آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه ها که کاملا موفق است.

با بیماری های مختلف وضعیت بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک روش درمان های مختلف را انتخاب کنید. کدام یک برای شما مناسب است? لطفا مشورت کنید ما مشاور آنلاین یا پیام ما را ترک به طور مستقیم.

http://www.pkdclinic.org/pkd-treatment/355.html





:: بازدید از این مطلب : 7715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: